Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.08.2006 07:50 - Битовизми - битови проблеми, битови радости
Автор: killu Категория: Други   
Прочетен: 1877 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вчера вечерта.

Битови проблеми.

Връщам се от работа а съседът два етажа над мен още не си е оправил крана за студената вода. петното на стената в кухнята ми е станало огромно. Вече втори ден ходя до тях, а той все го няма. Юрвам се пак нагоре и звъня а там само жена му
- Къде е съпругът Ви?

-.... ами отиде на плаж.

- Добре де ама на мен стената ми се олива от неговия кран.
- ... ами аз му казах и той каза че утре ще оправи крана.
- Аха, добре кога ще се прибере?
- .... ами към осем.
- Добре ще дойда тогава.

Междувременно ми хрумва идеята да сложим нещо под крана защото той милия като се проавил на ВиК специалист явно го е затварял и отварял и понеже е стар гумичката на самия вентил е вече заминала и си тече отгоре. Спряхме временно теча. Към осем пак се изтърсвам горе и го намирам, той ме посреща с :


- ... да видях го но не мога да го оправя трябва да търся кран.
- Ами добре ама знаеш ли, че долу при мен вече петното е с големина на малка луна.
- ... ами ти нали си работил такова нещо – казва той.

- Да ама не ми се цапа вече преди работех ама сега с друго се занимавам.
- Добре де намери ми човек ще си платя и на теб ще платя на мен просто не ми се цапа – казва си човека.
- Добре ще ти намеря човек. Утре кога да дойде?
- ... ами към 12 съм в къщи.
-Окс утре идва да го оправя
 Обаждам се междувременно на аверчето, което още ги тегли тръбите и се уговаряме за 3 часа след обяд. Казвам и на съседа и той е съгласен.
Надявам се днес да се оправят нещатата защото е много неприятна работата да ти тече по стената вода. Дано не се скрие тоя мой съсед и само да ми отиде на пусто организацията.


През ноща

Не можах да спя добре. Скъпата ми малка Елизабет реши да играе с играчките си точно в 12 часа през ноща и се разсъних. После иди заспивай!


Сутринта

Ставам в 6:11 петното почти е изсъхнало – това е добре дано днес оправят нещата. Пускам компютъра и си настройвам Амарок да ми свири тренировъчните песни. С какво да си почна седмицата – да това е добре

Judast Priest – Painkiller -1990 година

Качвам се на велоергометъра и почвам да блъскам здраво. Като слушам джудас и карам колелото направо умирам от кеф. Карам на висока скорост не падам под 40 км/час и в продължение на 20-25 минути като за първи ден 20. Обаче като станат 20 минути така ми се кара още че не мога да издържа и изкарвам поне още 2 минути. Музиката на тия пичове направо ме утрепва. Точно накарая е една от любимите ми песни Metal Meltdown тя започва така :

Somthing coming in the night

electric madnes puls inside

Като го чуя това все едно ми поникват крила. Въпреки че целия албум е супер. Свършвам велото и лягам за 60 коремни и 20 лицеви опори. После целия потен и миришещ на някакво странно същество от типа на кочопоропръчопрасе влизам в банята. Горещ душ супер !

Ям супа, която съпругата ми е сготвила а аз съм застроил. Супер е обаче времето напредва трябва да се блоги и да се ходи на работа сядам на компютъра и пиша тия редове. Поредната моя лудост. След малко ще си изгладя ризата и изчезвам. Толкова за сега.......




Гласувай:
0



1. sasso - братко по съдба!:)))
05.02.2007 11:10
Важното е, че оправихте теча. Мен не ме е яд толкова на комшията, наистина не е лош човек. Обаче като прави нещо и не му пука много за другите... Така сме ние в нашето градче, държавица.:)))
Желая ти нова доза адреналин с велоергометъра и Judast Priest. Аз съм на по-мека вълна - Purple, Rainbow и разбира се Whitesnake, без тях не мога!
Поздрав и лек ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: killu
Категория: Други
Прочетен: 3034497
Постинги: 105
Коментари: 795
Гласове: 1873
Архив