Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
13.07.2007 07:29 - Добре си живеем, май?
Автор: killu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2412 Коментари: 1 Гласове:
0



....и какво излиза всеки който го гръмнат се оказва свързан по някакъв начин с власта. г-н Манол Велев бил голям приятел на Първанов. Не ме изненадва, че власта е свързана с мафията защото тя нашата власт от мафията трупа пари за да стане власт - спонсорства, подкрепи после обратно от едната и от другата страна все мафия. Вчера някой се изцепи от МВР, че тоя Велев била го гръмнала конкуренцията - съвсем за канарчета ни взехте бе. Че то куцо и съкато знае, че тоя отдавна няма конкуренция...след като играе със Седефчов.
....тъпа мутренска държава в която премиера вместо да види себе си и да си каже, че отдавна е изтървал руля, почва да се кара на съда че не си вършел работата. Ами бат Сергей нали вие си ги назначавате тия съдии. Да не би аз да съм ги назначавал пак власта, която яде от една паница с мафията ги назначава. Вчера сръбската мафия реши да си разчиства сметките в България - Европа. А познай кой е виновен сега съда или мафията. Браво на Серьожа той ще оправи държавата
....не ми се стои вече тук ама наистина ми се емигрира....


Тагове:   май,


Гласувай:
0



1. mom4eto2 - Само на такива като Манол Велев им се ...
13.07.2007 14:49
Само на такива като Манол Велев им се стои,но вече и той ще се замисли. :) Аз лично излизах в чужбина и се върнах - каква голяма грешка!!! Знаех,че може би не правя добре,но не очаквах това решение да се превърне в наистина най-голямата грешка в живота ми... И сега съм си обещал,че когато пак изляза,няма да се повтори това недоразумение в мен самия.
Мнения за чужбина всякакви - и хубави,и лоши... Няма точно обособена истина!
В чужбина е ако не нормално,то поне обяснимо защо те унижават или просто ти самия се чувстваш унижен без някой да е имал за цел да ти го причини. Все пак си чужд,дошъл си от някъде... Това мога да го преживея,но не и да ме унижават в моята си държава! Просто не чувствам,че държавата иска да има млади хора като мен,които да работят и живеят тук! Средата е подходяща за манолвелевци,но лично за мен е отровна...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: killu
Категория: Други
Прочетен: 3030927
Постинги: 105
Коментари: 795
Гласове: 1873
Архив